Thursday, December 2, 2010

Kung Pao Prawn







Ni adalah resipi yang rajin diulang sebab senang, cepat, lazat dan tak membazir sebab anak-anak makan sampai habis licin. Er.. bukan anak je.. mak nye sekali.. hehehhe.


Berkisah tentang udang ni, kalau ikut kawan-kawan lain yang buat, mereka akan tinggalkan ekor semasa menyiang. Demi tak mau menyusahkan diri masa makan nanti dengan anak-anak yang minya dibuang kulit udang masa makan, saya togelkan terus je udang ni, tinggal nak ngap je lagi.



Macik dah penah buat dah ni dulu, kat sini. Resipi pun di situ lah jugak.

Enjoy!

4 comments:

Suzi said...

salam hann,
tak pernah lg masak kung pao prawn.
anak2 sy pun suka udang....harus di cuba!

kasihredha said...

sungguh menggoda perasaan..sedapnya

Hann said...

Suzi,

memang harus.. senang sangat nak buat. Hasil pon memberangsangkan

Hann said...

Kak kasih..

sedap.. makan nasik pon bertambah-tambah.. hehhe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails