Monday, October 4, 2010

Nasi Impit dan Kuah Kacang








Merujuk kepada entry saya yang terdahulu.. hak tu semua menu orang. Kata kawan saya hak orang semua best. Hak sendiri kurang best.. Hehe.Since rasa macam buruk je nak enjoy hak orang, tanpa contribute hak sendiri, makanya saya telah mengkaji akan menu ni untuk dijadikan kenyataan. (Statement macam apa je kan?) Melilau di laman sesawang di dapur rumah kawan-kawan, saya cari yang simple dan tak susah dan tadak benda yang jauh dari dapur saya untuk digapai tatkala bendanya tak cukup kuorum dalam resipi tersebut. Dan saya jumpai di penthouse catz..




Jom tengok resipi catz yang saya tampal di laman saya hasil tiruan dari kondonya. Jom layan.

..

..

..


Sori kengkawan. Ada telaga buruk di tengah pipi kanan dan di pembukaan mulut. Agak kritikal kali ni. Macam nak pengsan. Makanya kengkawan tengok resipi kat kondo catz ye. Muka makcik rasa macam dah bengkak sebelah.


Babai untuk kali ni. 

Kalau ada sumur di ladang, 
kalau saya rajin, nanti saya update di sini. *peace*


Selamat Hari Raya Untuk sekian kalinya.





 


 

2 comments:

kasihredha said...

kelakar entry kali ini..hihi ingatkan apa le telaga buruk..just unk berkongsi..unk elakkan/sembuhkan mouth ulcer..byk minum air masak...makan vit.c tablet..titik ubat ulcer yg ada local anestetik (rasa kebas) contoh; oral aids atau mucoaids..semoga cepat sembuh telaga buruk tu ye :)

Unknown said...

kak kasih..

ada sesekali, memang telaga buruk ni suka sangat tumbuh. Kalau naik, tak kurang sebijik. Thanks untuk nasihat yang sangat best. ubat tu penah try kak, jenuh menahan ayaq mata bila letak kat dalam telaga.

sehingga saat ni ada lagi sikit. far better than before.. tq ye, doakan saya. :)

Share

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails