Friday, October 1, 2010

Majlis Eidul Fitri







Lama sungguh saya tak update blog nih. Kalut yang bermacam-macam. Sibuk yang berbagai. Dan, untuk kali ni gigih untuk mengentrikan sesuatu di sini. Sementelah raya belum cukup sebulan lagi, meriah la rata-rata yang beraya, bukan kat rumah je, kat pejabat dan keseluruhan organisasi pon nak raya gak. Kiranya meriah ngan raya lah. 


Sebelum raya hari tu, ada hamper sampai kat pejabat dari sebuah kampeni yang buat keja kat sini. Demi tak mo nak bagi depa-depa ni berebut bebenda yang ada dalam hampaer yang bukan setakat bebudak gembira, tapi depa ni lebih lagi, maka kami kaum ibu telah bersepakat untuk be rsama menghasilkan sesuatu dan boleh dimakan beramai-ramai. Pot luck lah konsepnya.


 Ketupat galas. Mak mertua Emi yang buat nih.


Rendang ayam eja yang wangi daun limau purut dan daun kunyit


Custard Fruit Cocktail. Ni anak dara buat.. sapa nak oder dia, sila kemukakan pertanyaan kepada saya..

 Main dish, nasi jagung dengan ayam berempah yang ditempah


Kacang yang gedabak besar dari hamper

 Tart telur Cik Not.


Puding Laici Kak Rosni

Semua ni hak orang punya. Heheh.. Enjoy!


4 comments:

kasihredha said...

wah...lapar jadinya ni..bestnya menu2 tu

hana said...

salam hann..
sedapnya menu mu hann... terliur makcik! ngan kek cekelat bwh sinun tuhh... waduhhh... dah abes er hann?

Hann said...

Kak Kasih..

menu orang.. best lah.. hahahha

Hann said...

Hana

makasih sudi bertamu.. sangat menghargai adanya orang popular singgah sini.

kek cekelat? sanggup buat lagi khusus untuk hana :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails