Sunday, September 18, 2011

Spiral macaroni with chicken and fishcake soup

Weather for Manchester, UK

15°C | °F
SunMonTueWed
Chance of RainChance of RainMostly SunnyChance of Rain
Partly Cloudy


Wind: NW at 13 mph


Humidity: 67%


Assalamualaikum Warahmatulla dan Salam hormat..

Dah lama kite tak bersiaran..
Harap entry kali ini dapat menjawab ke mana kite and kenapa lama kite tak update blog. Untuk makluman kengkawan semua, dan sesiapa jua yang sudi singgah dan bertandang ke blog ni, kite dan keluarga berhijrah sekejap di bumi Manchester, United Kingdon ni untuk seketika.. Kami semua selamat tiba di sini minggu lepas, 9 September 2011 lebih kurang 10 pagi.

Alhamdulilah, perjalanan kami semuanya baik. Dan sehingga tarikh ni juga, alhamdulillah, kami dapat settle down dengan baik, dengan batuan kawan-kawan pelajar dari Malaysia juga.

Sejak ketibaan, sehingga hari ni, saya belum mula menguliti bebenda akademik, makanya masih ada sedikit masa untuk update blog. Besar kemungkinan amat, saya tak akan dapat update selepas ni. Dalam tempoh ini juga, Baba yang akan paling banyak mengambil alih tuga dapur.. andai saya berkesempatan, Insyaallah, akan berasap jugak blog ni.. :). Saya akan cuba untuk update kehidupan kat sini di blog saya yang satu lagi di sini. Kalau nak membaca, silakanlah..

Dah panjang merepek. Untuk kali ni tak ada hidangan apa yang menarik.. hanya yang bertajuk di atas sahaja. Kebetulan cuaca kat sini sejuk, makanya memanaskan badan dengan sup adalah yang terbaik di kala ini.



Enjoy!
Nanti kite macam rajin, kite tulis resipi.. 









2 comments:

kasihredha said...

bila start kelas hann?
sedapnya makan panas2 kan
unk panaskan badan :))

Unknown said...

kelas start next week, 26 sept.. insyaalah

Share

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails