Sunday, May 22, 2011

Durian and pulut..







Musim durian la nih.
Banyak sungguh.
Baba bawak balik lima bijik hari tu..
Mulanya kita makan gitu je.. perkh.. lazat tak buleh nak cakap dah.


Pas tu kite masak pulut.. dalam rice cooker je..
malas nak mengukus.
Pulut lebih lembut rupanya kalau tanak gitu.. hahah.. fakta yang baru makcik tau.
Nampak sangat tak gheti kan?


Ada lagi.. kite makan macam tu je.. demi nak rasa kesedapan yang sungguh lazat.
Kite tak nak buat seri muka durian.. sebab.. malas.. hehhe
dan sebebanqnya nak makan isi durian yang sungguh best ni..
tak penah rasa sedap macam ni.


Enjoy!

2 comments:

kasihredha said...

melihat rupa paras durian tu, sungguh tak tahan...sedapnyoo.

Akak pun selalu masak pulut dalam rice cooker je hann...bukan malas ...cuma nak cepat jer...hihi
* ayat membela diri*

KuNanGKuNanG said...

suke3...:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails