Sunday, February 6, 2011

Update sekadarnya









Assalamualaikum warahmamatullah

Dah lama saya tak muncul di laman sesawang ni.. Sampai bersawang-sawang dah pun. Kite tak rajin. Tadak sebab lain melainkan tak rajin. Tu je. Teruk kan? Memang teruk.. Hikss..

Kite hanya melilau di alam maya visit kawan-kawan. Tu pon bukan selalu. Jaraang.. Jaraaannngg.. Ada sebenda yang kite tengah uruskan dan memerlukan konsentrasi dasyat.. Dan untuk jarang berblog adalah sesuatu yang akan berlaku sekiranya kite mencapai hajat itu. Tapi kite harap kite akan masih boleh menulis dan merepek macam biasa walau hajat itu tercapai.

Yang bagusnya bila agak sunyi dari blog ni, rindu kepada geng dapur adalah agak lebih dari biasa. This means persahabatan walau terjalin di alam maya adalah sincere gitu.. Alhamdulillah.


Ada yang rindu kite? Hikss.. Soalan yang macam nak bajet bagus je kan.. Tak de pon tak pe.. Kite rindu semua. Kata orang, bila kita rindu orang tu, orang tu pon akan rindu kite. Sapa rindu, sila tinggai mesej kerinduan untuk kite.. Hikss..

Nota : sekadar permulaan yang cukup untuk menghangatkan jiwa sendiri..





Sent from my iPad

2 comments:

kasihredha said...

I really miss you..

Hann said...

Kak kasih.

Thanks for the constant visit.
Akak adalah antara penguat semangat dan jiwa saya untuk kembali menulis.

Dan akak lah saya paaaaling rindu.. Muaahhhss and BIG huggsssss..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails