Thursday, October 14, 2010

Mee Bandung Muar Segera





Ada sorang member yang promote perencah Mee Bandung Muar ni. Nama glamer dia, As. Katanya hebat. Lepas siap ayat dia, dia telah paksa saya beli. Dia kata tak buat lagi pun tak pa sebab tahan lama kalau letak dalam peti sejuk. Tapi kena beli. Ganas budak tu, tak padan dengan kecik je. Haha. demi kesian tengok dia mempromote sampai kering tekak dia, saya pun ambik lah, bukan satu, tapi dua.. hiks.

Ni panduan nak memproses bahan yang dibagi untuk menjadi Mee Bandung Muar. Gambar kat bawah ni tak berapa indah sebab tak capture awal. Buat-buat tak nampak je lah ye..


Ni rupa paras lepas dah siap. tak de masalah, sedap je. Untuk sesapa yang berkenan nak dapatkan resepnya, boleh contact di nombor yang dibekalkan, atau bagitau saya untuk saya sampaikan kepada As. Bak kata iklan mee megi zaman dulu, cepat dimasak, sedap dimakan!




Enjoy!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails