Thursday, August 26, 2010

Pecel aka pecal







Kalau nak menikmati syuran segar dengan cara paling mudah, kita buat pecal ni lah. tambah mudah kalau yang dah siap kuahnya, sampai kat tangan kita, tuang ayaq panas je, kacau-kacau.. then, siap..

Sambel pecel Bu Jayas ni, ex bos saya yang bagi. Ni kes dia malas nak layan masak lah ni.. hahah.. mengata sikit.. dia tak baca blog saya.



Tuang ayaq panas.. kacau-kacau.. jadi macam ni



Tuang atas sayur-sayuran.. di sebalik kacang, adalah timun, sengkuang dan salad. Yang tu ja ada stok.

Selamat Berbuka Puasa

Enjoy!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails