Thursday, May 13, 2010

Bagus ke makan chewing gum?


Untuk mengelakkan mengantuk, makanya mengunyah gula-gula getah atau chewing gum ni memang bagus lah. Buleh menolong membuntangkan bijik mata, dan juga exercise muka.. hehe.. cool babe!

Kalau sepanjang hari dok kunyah chewing gum ni, dikatakan dapat membantu meningkatkan 20% metabolisme, dan berat badan boleh turun sekurang-kurangnya tiga kilogram setahun.. wahh.. banyak tu.. Tapi kalau nak turun tiga kilogram sebulan possible tak?

Dah pandai kunyah tu pepandailah buang. Jangan pulak buang merata-rata jalan.. sampai jadi macam ni..

 

Selamat beramal!







No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails