Tuesday, March 9, 2010

Mari Menyicah!




Pokok mempelam kat rumah dah mula berbuah.. Sebelum ni asik tengok je buah.. tak cukup besaq untuk dipetik.. Tapi, mana buleh tahan.. akhirnya buah tu selamat dikerjakan.. Hahhaha.. Since nak makan cepat (sebenarnya malas nak menumbuk sambal cicah tu..), makanya makcik ni belasah kuah rojak Mak Bee yang femes amat di seantero Malaysia. Well, kuah rojak ni tak le rasa macam kuah rojak yang biasa tu.. lebih kepada sambal cicah yang dibuat sendiri.

Enjoy!!





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails