Monday, March 21, 2011

Saya dan Marimi






Dunia blog yang sungguh indah. Mempertemukan saya dengan Marimi of Sabores Olores atau dalam Englishnya adalah Falovours and Odours. Terharu kerana dalam kejauhan dan sangat jarang saya singgah di blognya, meninggalkan komentar beliau mengingati saya dan menghadiahkan saya dengan award ni sebagai tanda persahabatan.

Terima kasih yang tidak terhingga. Semoga persahabatan ini kekal walau kita tidak bertemu. Dan mungkin satu hari nanti, sekiranya marimi ke Malaysia atau saya ke Spain nanti.



Jemputlah bertandang ke blognya di sini.. siap ada goole translater.. bahasa bukan lagi menjadi suatu masalah. Smile


Have fun peeps!

3 comments:

Maribel said...

Felicidades por el premio Hann!!
Besos

Chik Att said...

hari tu try bw kat sini.... tak leh .... ada malware ... sekarang dah boleh

anymz said...

salam hann
itulah indahnya dunia blogging ni kan hann?
macam kita jugak walau tak pernah jumpa jauh di mata tapi dekat di hati.:)

Share

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails