Wednesday, June 23, 2010

Doa Sembuh daripada Penyakit Kronik



Kebetulan sahabat baik saya, Lin, ayahnya sakit. Dan secara kebetulan juga saya terjumpa doa ini di dalam Majalah Solusi, isu No. 19. Makanya saya panjangkan di sini, khusus untuknya, dan kawan-kawan semua untuk kita manfaatkan bersama. Semoga doa ikhlas kita akan dimakbulkan oleh Allah swt, dan dikembalikan kesihatan kepada orang yang kita sayangi, InsyaAllah.

UPDATE : Maaf. Sesungguhnya saya telah terlupa.. bukan saja ayah Lin yang sakit, rakan sejabatan saya, Zai, Kak Nah yang bertugas di Jabatan berhampiran jabatan saya dulu pun sedang sakit. Hospital sekarang adalah rumah kedua mereka. Untuk rakan taulan yang menziarahi mereka dan sesiapa yang lain sama-sama kita doakan, sesungguhnya Allah Maha Mendengar.








No comments:

Share

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails