Saturday, May 8, 2010

Kategori Blog List di Ben Ashaari.com – Pink Category



Cepat sungguh tuan Ben ni mengapdet blognya. Tak dan makcik nak ligan. Kebetulan pulak ternampak Tuan Ben ni bukak kategori nih. Good nih.. Open sampai hari ni. Mujoq sempat.. hehhe..

Ada tugasan Tuan Ben bagi..

  1. Header Ben Ashaari – done

  2. Kenapa saya nak berada di pink category?
    Sebab :
  • Tak layak di kategori merah.. walaupun saya suka amat dengan warna merah.. Tuan Ben kata untuk 500 follower ke atas..argh.. lemah.. saya baru dua bulan seriyus dengan blog.. tunggu satu ketika nanti.
  • Kat kategori kuning pon tak layak.. jauh beribu batu lagi .. tak sesuai..
  • Hijau.. macam ok.. tapi.. hijau ngan pink.. pink lagi ok kot..
  • Saya ibu kepada empat anak.. Blog saya lebih terarah kepada cooking blog and part of it akan melebarkan informasi tentang penjagaan kesihatan, diet, nutrisi untuk kaum ibu yang rata-ratanya dah masuk kritikal time untuk jaga kesihatan. Bukan ibu saja.. semua dari kita. Saya rasa kategori ni sesuai.. makanya.. nak dok sini lah! Pink, ok, Tuan Ben?
  • Another reason besar dan penting, joining Tuan Ben adalah sangat menggembirakan.. teruja dan membuatkan saya rasa sedikit sebanyak rajin nak update blog, sangat happy, bila ada yang appreciate dan membaca info, especiallynya yang saya prefer untuk olah dalam bahasa sendiri.. mudah untuk dihayati.
 
Apa pun, saya amat mengagumi Tuan Ben yang membantu blogger yang baru nak bertatih ni. Terima kasih.







No comments:

Share

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails